Kategóriák Menü
0
Itt jársz: > >

Gy.I.K.

Kedves Vásárlónk!

Kérünk, mielőtt telefonálnál vagy e-mail-t írnál nekünk, mindenképp olvasd el a Gy. I. K. és a Vásárlási feltételek menüpontot!
Ha kérdésedre nincs válasz a fenti két menüben, kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.

1. Hogyan rendeljek az áruházban?

2. Milyen szállítási módok állnak rendelkezésre?

3. Biztosan külditek a megrendelt terméket? 

4. Rendeléshez miért kell telefonszámot és e-mail címet megadnom?

5. Hibás a termék, mit kell tennem?

6. Nem tetszik a termék, mit tegyek?

7. Például: a barátnőm 165 cm magas, milyen ruhát vegyek?

8. Hol találom meg a boltot személyesen?

9. Ki a csomagom feladója és mikor várjam?

10. Pontos időpontot adtam meg a kézbesítéshez, a futár mégis később jött. Miért?

11. Nagyon várom a csomagom, hova telefonáljak ha rá szeretnék kérdezni, hogy hol jár?

12. Külföldre is tudok rendelni?

13. Honnan tudom, hogy a kért termék van-e raktáron?

14. Mikor vagytok nyitva?

15. Milyen fizetési módok vannak? Kártyával fizethetek?

16. Vadonatúj, sértetlen terméket kapok?

17. Lehet-e árut cserélni vagy van-e visszavétel?

18. Hogy tudom törölni a regisztrációmat?

19. Milyen hamar kapom meg a visszaküldött termékek vételárát?


1. Hogyan rendeljek az áruházban?

Akár 1 perc alatt leadhatod rendelésed, olyan egyszerű és gyors! Egy kis segítséget adunk, hogy a rendelést minél egyszerűbben leadhassák azok is akik kevésbé járatosak az online rendelések és webáruházból való vásárlás terén. A videó röviden végigvezet azokon a lépéseken, ahogyan a kiválasztott terméktől eljutsz a rendelés elküldéséhez, gyorsan és egyszerűen. (A videót kinagyíthatod a jobb alsó sarokban lévő négyzet segítségével, akkor jobban fogod látni.)

Vásárlás lépései:

1. Válaszd ki a terméket a webáruház kategóriarendszerén keresztül, vagy írd be a keresett termék nevét, cikkszámát a keresés mezőbe. 2. A „Kosárba” gomb megnyomása után a termék a jobb felső sarokba látható virtuális kosárba kerül. Ruhák és opciós termékek esetében a „Részletek” gomb megnyomása után az adott termék bővebb nézetét adja a rendszer, ahol kiválasztható a kért méret vagy opció (pl.:szín), és kattints a „Kosárba” gombra. 3. A rendelés összeállítása után kattints a jobb oldali kosár alján látható, „Tovább a pénztárhoz” feliratú gombra. 4. Kérünk válassz:

  • ha már regisztráltál, add meg az e-mail címed és a jelszavad a belépéshez!
  • ha új vásárló vagy, hozz létre fiókot vagy vásárolj regisztráció nélkül!

 5. Az adatok megadása vagy kiválasztása után, válaszd ki a számodra legmegfelelőbb szállítási módot! 6. Ezután jelöld be a megfelelő Fizetési módot, majd a tovább gombra kattintva, miután elolvastad és bepipáltad, hogy elfogadod a vásárlási feltételeinket, kattints a "Megrendelem" gombra.

2. Milyen szállítási módok állnak rendelkezésre?

A szállítási információkért kattints ide!

3. Biztosan külditek a megrendelt terméket? 

Igen! Webáruházunk többszörösen elismert, megbízható webáruház.

Saját óriási raktárkészlettel rendelkezünk. Minden olyan esetben, amikor pontos adatokat kapunk és a termék is raktáron található, azonnal küldjük futárszolgálatok segítségével. Egyéb esetben a Te általad megadott telefonszámon egyeztetünk Veled a továbbiakról.

4. Rendeléshez miért kell telefonszámot és e-mail címet megadnom?

Előfordulhat, hogy a termékekkel vagy a szállítással kapcsolatban egyeztetnünk kell veled, aminek leggyorsabb formája a telefon, és kiszállításkor a futár is telefonon keres téged.

5. Hibás a termék, mit kell tennem?

Innen letölthető a „Visszaküldési adatlap”, aminek kitöltése után a termékkel és a számlával együtt szükséges visszaküldeni a lapon szereplő címünkre. A visszaküldött csomagokat mielőbb feldolgozzuk – ez általában nem több, mint a visszaérkezéstől számított 1 hét.  

6. Nem tetszik a termék, mit tegyek?

Ha a termék bontatlan és sérülésmentes csomagolásban van, a kitöltött „Visszaküldési adatlap”-pal és a számlával együtt kérjük visszaküldeni. A „Visszaküldési adatlap” minden fontos információt (garanciális, és visszaküldési feltételek) tartalmaz, így neked nem kell telefonálni vagy levelet írni. 

7. Például: a barátnőm 165 cm magas, milyen ruhát vegyek?

Internetes áruházunkban és a katalógusban is megtalálható a fehérneműinkhez, ruháinkhoz készített mérettáblázat, segít kiválasztani a megfelelő méretet. Sajnos a magasság nem tükrözi az egyéb testi adottságokat, igényeket, így ennyi információból nem lehet megmondani a pontos méretet.  

8. Hol találom meg a boltot személyesen?

Az áruház és raktár Budapesten, a IX. kerületben Budapest, Ecseri út 14-16. szám alatt található.  A boltunkban megtekintheted a terméket mielőtt kifizeted és módosíthatsz rajta. Személyes adataid megadása nem kötelező, becenéven is rendelhetsz.

Kérjük, nézd meg a térképet mielőtt útnak indulsz. 


Webshop Logisztika Kft. nagyobb térképen való megjelenítése

A mennyiben a lakásától szeretnéd megtervezni az utat hozzánk, kérjük látogass el a:
www.utvonalterv.hu vagy a futar.bkv.hu oldalakra.

9. Ki a csomagom feladója és mikor várjam?

A diszkréció fontos, ezért a küldemények feladója „Webshop Logisztika Kft.”. Tartalmi és egyéb utalás nincs a küldeményen. A csomagjaink így néznek ki. A rendelt terméknél kiírjuk, hogy megrendelés esetén a csomag melyik napon lesz kézbesítve, ezt tapasztalataink szerint 99,5%-ban teljesítik szállítóink. A munkanapokon 16.00h-ig leadott rendelések aznap elhagyják a raktárat, és következő munkanap kerülnek kiszállításra. Vis major helyzet (elromlott futárkocsi, városi torlódás, baleset, stb.) esetén plusz egy munkanappal kell számolni.

Megjegyzés:
Abban az esetben tudunk 1 napos szállítási határidőt vállalni, ha a rendelésed munkanapokon 16 óráig leadod és a következő nap munkanapra esik, illetve a megrendelt termékek mindegyike raktáron van.

10. Pontos időpontot adtam meg a kézbesítéshez, a futár mégis később jött. Miért?

Percre pontos időpont sajnos nem tartható, mivel egy szállítónál több csomag van, több helyre szállít, s elég egy kis torlódás, vagy várakozás egy korábbi Vásárlónál, az időpontok azonnal eltolódnak, így azok nem tarthatók. Ha a szállítócég (TOF, Sprinter stb.) nem talál téged a megadott címen, értesítőt hagy, s másnap újra megpróbálja kézbesíteni – illetve az értesítőn lévő telefonszámon érdeklődni is lehet. Szállítás kizárólag munkanapokon, 9-17 óra között.  

11. Nagyon várom a csomagom, hova telefonáljak ha rá szeretnék kérdezni, hogy hol jár?

A feladás napján e-mailben/SMS-ben tájékoztatunk a rendelésed állapotáról. Az emailben megtalálható a csomagszámod, így on-line követheted a csomagodat.  

12. Külföldre is tudok rendelni?

Igen. A megrendeléseket a lenti felsorolásban található országokba tudjuk kiszállítani, de csak bankkártyás fizetés esetén!

Szállítási díjak környező országokba:

Ausztria: 2500Ft
Bulgária: 2800Ft
Csehország: 2500Ft
Lengyelország: 2500Ft
Németország: 2500Ft
Olaszország: 2800Ft
Románia: 2500Ft
Szlovákia: 1500Ft
Szlovénia: 2500Ft 

13. Honnan tudom, hogy a kért termék van-e raktáron?

Minden egyes terméknél jelöljük, hogy az raktáron van-e, vagy beszerzés alatt áll. Ha raktáron van, akkor egy zöld pipa látható a terméknél, beszerzés alatt álló terméknél, pedig piros felkiáltójel. A termék oldalon informálunk a termék várható kiszállítási dátumáról is.

14. Mikor vagytok nyitva?

Munkanapokon, Hétfőtől-Péntekig: 8.00-17.30 között.

15. Milyen fizetési módok vannak? Kártyával fizethetek?

A webáruházunkban megrendelt termékeket kifizetheted bankkártyával, Simple-n vagy utánvétes küldeményként továbbítjuk (a csomag átvételekor a futárnál kell fizetni).  A boltunkban készpénzes és bankkártyás fizetésre van lehetőség.

16. Vadonatúj, sértetlen terméket kapok?

Igen, természetesen. Kizárólag bontatlan, higiénikus termékeket csomagolunk és küldünk.

17. Lehet-e árut cserélni vagy van-e visszavétel? 

Igen van rá lehetőség. Kérjük mielőtt visszaküldöd a terméket győződj meg arról, hogy tényleg hibás-e a termék (pl.: elem megfelelően van-e behelyezve a készülékbe?). A gyorsabb ügyintézés miatt, kérjük nyomtasd ki és töltsd ki az alábbi  linken  található nyomtatványt.

Az alábbi címre küld vissza a terméket a kitöltött nyomtatvánnyal és a számlával együtt, illetve itt személyesen is becserélheted: 
1097 Budapest, Ecseri út 14-16.

A csere és a visszavétel feltételekről bővebben  itt olvashatsz Utánvétes csomagot NEM veszünk át, kérjük ezt vedd figyelembe!

18. Hogy tudom törölni a regisztrációmat?

Fiókodnak törlésére a sales@erotikashow.hu e-mail címre írt levélben van mód.

19. Milyen hamar kapom meg a visszaküldött termékek vételárát?

A 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet értelmében a webáruház köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni. Az Erotikashow.hu-nál ez gyakorlatban kevesebb mint 1 hetet vesz igénybe.

Ügyfélszolgálat elérhetősége:

  • Cím: 1097 Budapest, Ecseri út 14-16.
  • Nyitva tartása: Munkanapokon, hétfőtől péntekig: 8:00-17.30 óra közöt
  • E-mail kapcsolat: sales@erotikashow.hu
  • Telefon: +36-20-808-9009
Miért minket válassz?

Diszkrét, jelöletlen csomagolás

11.000Ft felett INGYENES szállítás

Házhozszállítás 699Ft-tól

15.000Ft felett + Vásárlói kártya

100% elégedettségi garancia

30 napos pénzvisszafizetés

33.269 termék raktáron

Kérd FOXPOST-tal!
Akciós termékek
Átlagos értékelés: 5 / 5 csillag!
12.770 Ft 10.295 Ft
Átlagos értékelés: 4 / 5 csillag!
995 Ft 199 Ft