Kategóriák Menü
0
Itt jársz: > >

Gy.I.K.

Kedves Vásárlónk!

Kérünk, mielőtt telefonálnál vagy e-mail-t írnál nekünk, mindenképp olvasd el a Gy. I. K. és a Vásárlási feltételek menüpontot!
Ha kérdésedre nincs válasz a fenti két menüben, kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.

1. Hogyan rendeljek az áruházban?

2. Milyen szállítási módok állnak rendelkezésre?

3. Lehet az Ecseri úti boltban személyesen vásárolni rendelés leadás nélkül is?

4. Biztosan külditek a megrendelt terméket? 

5. Rendeléshez miért kell telefonszámot és e-mail címet megadnom?

6. Hibás a termék, mit kell tennem?

7. Nem tetszik a termék, mit tegyek?

8. Például: a barátnőm 165 cm magas, milyen ruhát vegyek?

9. Tudok kupont, kedvezményt érvényesíteni telefonos rendelés esetén is??

10. Ki a csomagom feladója és mikor várjam?

11. Pontos időpontot adtam meg a kézbesítéshez, a futár mégis később jött. Miért?

12. Nagyon várom a csomagom, hova telefonáljak ha rá szeretnék kérdezni, hogy hol jár?

13. Külföldre is tudok rendelni?

14. Honnan tudom, hogy a kért termék van-e raktáron?

15. Mikor vagytok nyitva?

16. Milyen fizetési módok vannak? Kártyával fizethetek?

17. Vadonatúj, sértetlen terméket kapok?

18. Lehet-e árut cserélni vagy van-e visszavétel?

19. Hogy tudom törölni a regisztrációmat?

20. Milyen hamar kapom meg a visszaküldött termékek vételárát?


1. Hogyan rendeljek az áruházban?

Akár 1 perc alatt leadhatod rendelésed, olyan egyszerű és gyors! Egy kis segítséget adunk, hogy a rendelést minél egyszerűbben leadhassák azok is akik kevésbé járatosak az online rendelések és webáruházból való vásárlás terén. A videó röviden végigvezet azokon a lépéseken, ahogyan a kiválasztott terméktől eljutsz a rendelés elküldéséhez, gyorsan és egyszerűen. (A videót kinagyíthatod a jobb alsó sarokban lévő négyzet segítségével, akkor jobban fogod látni.)

Vásárlás lépései:

1. Válaszd ki a terméket a webáruház kategóriarendszerén keresztül, vagy írd be a keresett termék nevét, cikkszámát a keresés mezőbe. 2. A „Kosárba” gomb megnyomása után a termék a jobb felső sarokba látható virtuális kosárba kerül. Ruhák és opciós termékek esetében a „Részletek” gomb megnyomása után az adott termék bővebb nézetét adja a rendszer, ahol kiválasztható a kért méret vagy opció (pl.:szín), és kattints a „Kosárba” gombra. 3. A rendelés összeállítása után kattints a jobb oldali kosár alján látható, „Tovább a pénztárhoz” feliratú gombra. 4. Kérünk válassz:

  • ha már regisztráltál, add meg az e-mail címed és a jelszavad a belépéshez!
  • ha új vásárló vagy, hozz létre fiókot vagy vásárolj regisztráció nélkül!

 5. Az adatok megadása vagy kiválasztása után, válaszd ki a számodra legmegfelelőbb szállítási módot! 6. Ezután jelöld be a megfelelő Fizetési módot, majd a tovább gombra kattintva, miután elolvastad és bepipáltad, hogy elfogadod a vásárlási feltételeinket, kattints a "Megrendelem" gombra.

2. Milyen szállítási módok állnak rendelkezésre?

A szállítási információkért kattints ide!

3. Lehet az Ecseri úti boltban személyesen vásárolni rendelés leadás nélkül is?

Igen! Mivel boltunk és raktárunk egy helyen található, így bármelyik raktáron lévő termékünket azonnal megvásárolhatod. Emellett a boltunkban megtalálható a legjobban fogyó 500db termékünk is, amikből kedvedre válogathatsz! Bankkártyát is elfogadunk és a parkolás is könnyű!

Nyitva tartás: H-P: 8:00-17:30h
Cím: 1097, Budapest, Ecseri út 14-16 (térkép)

4. Biztosan külditek a megrendelt terméket? 

Igen! Webáruházunk többszörösen elismert, megbízható webáruház.

Saját óriási raktárkészlettel rendelkezünk. Minden olyan esetben, amikor pontos adatokat kapunk és a termék is raktáron található, azonnal küldjük futárszolgálatok segítségével. Egyéb esetben a Te általad megadott telefonszámon egyeztetünk Veled a továbbiakról.

5. Rendeléshez miért kell telefonszámot és e-mail címet megadnom?

Előfordulhat, hogy a termékekkel vagy a szállítással kapcsolatban egyeztetnünk kell veled, aminek leggyorsabb formája a telefon, és kiszállításkor a futár is telefonon keres téged.

6. Hibás a termék, mit kell tennem?

Innen letölthető a „Visszaküldési adatlap”, aminek kitöltése után a termékkel és a számlával együtt szükséges visszaküldeni a lapon szereplő címünkre. A visszaküldött csomagokat mielőbb feldolgozzuk – ez általában nem több, mint a visszaérkezéstől számított 1 hét.  

7. Nem tetszik a termék, mit tegyek?

Ha a termék bontatlan és sérülésmentes csomagolásban van, a kitöltött „Visszaküldési adatlap”-pal és a számlával együtt kérjük visszaküldeni. A „Visszaküldési adatlap” minden fontos információt (garanciális, és visszaküldési feltételek) tartalmaz, így neked nem kell telefonálni vagy levelet írni. 

8. Például: a barátnőm 165 cm magas, milyen ruhát vegyek?

Internetes áruházunkban és a katalógusban is megtalálható a fehérneműinkhez, ruháinkhoz készített mérettáblázat, segít kiválasztani a megfelelő méretet. Sajnos a magasság nem tükrözi az egyéb testi adottságokat, igényeket, így ennyi információból nem lehet megmondani a pontos méretet.  

9. Tudok kupont, kedvezményt érvényesíteni telefonos rendelés esetén is?

A kuponkódok kizárólag az interneten leadott rendeléseknél válthatóak be, a kuponkód mezőbe beírva, sajnos telefonon nem tudjuk biztosítani a kuponkódok beváltását. A weboldalon található kedvezményes árak, akciók kizárólag internetes rendelésekre vonatkoznak, sajnos telefonos rendelés esetén nem tudjuk biztosítani az akciós árakat.

10. Ki a csomagom feladója és mikor várjam?

A diszkréció fontos, ezért a küldemények feladója „Webshop Logisztika Kft.”. Tartalmi és egyéb utalás nincs a küldeményen. A csomagjaink így néznek ki. A rendelt terméknél kiírjuk, hogy megrendelés esetén a csomag melyik napon lesz kézbesítve, ezt tapasztalataink szerint 99,5%-ban teljesítik szállítóink. A munkanapokon 16.00h-ig leadott rendelések aznap elhagyják a raktárat, és következő munkanap kerülnek kiszállításra. Vis major helyzet (elromlott futárkocsi, városi torlódás, baleset, stb.) esetén plusz egy munkanappal kell számolni.

Megjegyzés:
Abban az esetben tudunk 1 napos szállítási határidőt vállalni, ha a rendelésed munkanapokon 16 óráig leadod és a következő nap munkanapra esik, illetve a megrendelt termékek mindegyike raktáron van.

11. Pontos időpontot adtam meg a kézbesítéshez, a futár mégis később jött. Miért?

Percre pontos időpont sajnos nem tartható, mivel egy szállítónál több csomag van, több helyre szállít, s elég egy kis torlódás, vagy várakozás egy korábbi Vásárlónál, az időpontok azonnal eltolódnak, így azok nem tarthatók. Ha a szállítócég (TOF, Sprinter stb.) nem talál téged a megadott címen, értesítőt hagy, s másnap újra megpróbálja kézbesíteni – illetve az értesítőn lévő telefonszámon érdeklődni is lehet. Szállítás kizárólag munkanapokon, 9-17 óra között.  

12. Nagyon várom a csomagom, hova telefonáljak ha rá szeretnék kérdezni, hogy hol jár?

A feladás napján e-mailben/SMS-ben tájékoztatunk a rendelésed állapotáról. Az emailben megtalálható a csomagszámod, így on-line követheted a csomagodat.  

13. Külföldre is tudok rendelni?

Igen. A megrendeléseket a lenti felsorolásban található országokba tudjuk kiszállítani, de csak bankkártyás fizetés esetén!

Szállítási díjak környező országokba:

Ausztria: 2500Ft
Bulgária: 2800Ft
Csehország: 2500Ft
Lengyelország: 2500Ft
Németország: 2500Ft
Olaszország: 2800Ft
Románia: 2500Ft
Szlovákia: 1500Ft
Szlovénia: 2500Ft 

14. Honnan tudom, hogy a kért termék van-e raktáron?

Minden egyes terméknél jelöljük, hogy az raktáron van-e, vagy beszerzés alatt áll. Ha raktáron van, akkor egy zöld pipa látható a terméknél, beszerzés alatt álló terméknél, pedig piros felkiáltójel. A termék oldalon informálunk a termék várható kiszállítási dátumáról is.

15. Mikor vagytok nyitva?

Munkanapokon, Hétfőtől-Péntekig: 8.00-17.30 között.

16. Milyen fizetési módok vannak? Kártyával fizethetek?

A webáruházunkban megrendelt termékeket kifizetheted bankkártyával, Simple-n vagy utánvétes küldeményként továbbítjuk (a csomag átvételekor a futárnál kell fizetni).  A boltunkban készpénzes és bankkártyás fizetésre van lehetőség.

17. Vadonatúj, sértetlen terméket kapok?

Igen, természetesen. Kizárólag bontatlan, higiénikus termékeket csomagolunk és küldünk.

18. Lehet-e árut cserélni vagy van-e visszavétel? 

Igen van rá lehetőség. Kérjük mielőtt visszaküldöd a terméket győződj meg arról, hogy tényleg hibás-e a termék (pl.: elem megfelelően van-e behelyezve a készülékbe?). A gyorsabb ügyintézés miatt, kérjük nyomtasd ki és töltsd ki az alábbi  linken  található nyomtatványt.

Az alábbi címre küld vissza a terméket a kitöltött nyomtatvánnyal és a számlával együtt, illetve itt személyesen is becserélheted: 
1097 Budapest, Ecseri út 14-16.

A csere és a visszavétel feltételekről bővebben  itt olvashatsz Utánvétes csomagot NEM veszünk át, kérjük ezt vedd figyelembe!

19. Hogy tudom törölni a regisztrációmat?

Fiókodnak törlésére a sales@erotikashow.hu e-mail címre írt levélben van mód.

20. Milyen hamar kapom meg a visszaküldött termékek vételárát?

A 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet értelmében a webáruház köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni. Az Erotikashow.hu-nál ez gyakorlatban kevesebb mint 1 hetet vesz igénybe.

Ügyfélszolgálat elérhetősége:

  • Cím: 1097 Budapest, Ecseri út 14-16.
  • Nyitva tartása: Munkanapokon, hétfőtől péntekig: 8:00-17.30 óra közöt
  • E-mail kapcsolat: sales@erotikashow.hu
  • Telefon: +36-20-808-9009
Miért minket válassz?
Kérd FOXPOST-tal!